
Geef je omzet een Boost
Doe mee aan de Boost je Omzet! Challenge
En Boost je omzet met minimaal 10%
Wat onze deelnemers zeggen
Dat de challenge werkt kunnen wij wel roepen, maar onze deelnemers zeggen het ook!
Ik lees alles en vind het leuke informatie. Ik denk dat ‘Boost je Omzet!’ interessant is voor een grote groep horecaondernemers. Het is de investering van €99 meer dan waard.
Het online programma is een manier om te meten hoe ik ervoor sta én om mijn kennis bij te spijkeren. Als ik nieuwe dingen zie, probeer ik dat uit. Bijvoorbeeld het toevoegen van bepaalde diensten op Facebook. Dat heb ik meteen aangepast.
Dit is prima informatie. Ik ben nu bezig met de menukaart en ik heb de tips ernaast liggen. Sommige zaken zijn echte eye openers voor me!
De Boost je Omzet!
challenge is voor jou als
Je vindt dat marketing en communicatie belangrijke onderwerpen zijn.
Je meer wilt weten over online reputatiemanagement.
Je meer wilt doen met en weten over social media.
Je zelf vaker de pers wilt benaderen.
Je behoefte hebt aan nieuwe ideeën en ondersteuning.
Je zeker weet dat er meer omzet met je zaak te behalen is.
Feedback en sparren met experts
Boost je omzet!’ is een samenwerking tussen vier vakprofessionals die zijn gespecialiseerd in social media, marketing, bedrijfsadvies, webdesign en communicatie voor horeca ondernemers. Er staan vier coaches voor je klaar die je graag helpen. Ze geven je feedback op je persbericht en op twee van je Facebookberichten of op je website of je menukaart. Ook beiden ze je 2x 30 minuten telefonische ondersteuning tijdens de challenge en staan we standby als helpdesk.

Esther Borggreve
Queen of Hearts
Esther verovert met Queen of Hearts het hart van je gasten. Esther was 25 jaar regioadviseur bij Koninklijke Horeca Nederland. Zij merkte dat ondernemers er niet aan toe kwamen om al haar goede ideeën en inspiratie in de praktijk te brengen. Sinds 2013 ondersteunt zij ondernemers op het gebied van marketing, sociale media, evenementen en pr.

Petra Venekamp
Concreet Advies
Petra werkt sinds jaar en dag in de gastvrijheid-sector. Zij kent de operationele uitdagingen van de internationale hotellerie en nationale horecabranche van binnen en buiten. Zij is bekend met het gemeentelijk horecabeleid, de instanties, en de wet- en regelgeving en adviseert en coacht horecaondernemers, projectontwikkelaars en gemeenten.

Bianca Roemaat
Roux Communicatie
Bianca heeft meer dan 20 jaar ervaring als horeca-journalist bij vakmedia als Snackkoerier, Misset Horeca, Misset Catering en Misset Restaurant. Vanuit haar kennis over food, wijn en de vakwereld van koken en voedsel bereiden, helpt zij ondernemers door vlotte teksten te schrijven voor hun nieuwsbrieven, persberichten, websites, social media en menukaarten.

John-Pierre Cornelissen
Horeca Webservice
John-Pierre volgde een complete horecaopleiding van koksschool tot hoge hotelschool en begon al als tiener met bijbaantjes in de horeca. Hij werkte 14 jaar in de horeca-automatisering als trainer, support-medewerker en software tester. Sinds 2015 helpt hij horecaondernemers op het internet met hun website, bedrijfsvermelding op Google Mijn Bedrijf, sociale media en online marketing.
Over de
Boost je Omzet!
challenge
Gedurende acht weken krijg je op maandag, dinsdag en woensdag een e-mail over een thema. Elke e-mail bevat tips, informatie, ideeën en bovendien handige checklists en sjablonen.
Je krijgt opdrachten om zelf met deze informatie aan de slag te gaan voor jouw eigen bedrijf. Je geeft twee maanden lang extra aandacht aan de marketing en communicatie van jouw bedrijf, dat geeft je omzet zeker een flinke boost.
Bovendien zijn er een aantal leuke extra financiële voordelen te behalen!
De thema’s
Niet tonen
De marketingkalender en samenwerken
Het persbericht en de perslijst
Reputatiemanagement en reviews
De menukaart
Gastvrijheid
Sociale media
Nieuwsbrief
Website en Google
Overtuigd?
Meld je dan nu aan voor de Boost je Omzet! challenge.
Meld je nu aan!
Jouw investering bedraagt slechts € 99,- excl. BTW.
Deze investering verdien je dubbel en dwars terug met de volgende voordelen:
Je persbericht wordt gratis beoordeeld, dit ter waarde van €150,–. Plaatsing in een krant heeft een advertentiewaarde van minimaal € 250,–.
Aanpassingen in je menukaart kunnen 10% meer omzet opleveren (bron: Cornel University).
Een Facebookadvertentie van €10,– levert een extra bereik van 4000 mensen op. 1% daarvan onderneemt actie. Dat kunnen 40 extra gasten zijn.
Twee coachingsgesprekken van 30 minuten ter waarde €150,-.
Extra financiële voordelen van de vier experts en partners van Boost je omzet! De lijst groeit elke maand.
Doe mee met de Boost je Omzet! challenge.
Boost je team!
De vergrijzing, de komst van de millennials op de arbeidsmarkt, ‘the war on talent’ en de economische ontwikkelingen zorgen ervoor dat het steeds moeilijker is om medewerkers te vinden en te behouden voor de organisatie.
Medewerkers kunnen naast de horeca in veel verschillende branches terecht en hebben de bedrijven waar ze voor willen werken voor het uitkiezen. Medewerkers komen niet zomaar meer uw bedrijf binnen lopen, blijven korter en willen over het algemeen ook minder werken, omdat ze nog zoveel andere dingen moeten. Hierop moet een ondernemer een actief en zelfs een proactief beleid gaan voeren.
Ondersteuning bij goed personeelsbeleid,
werving en selectie.
Boost je team! ondersteunt door:
- Het trainen van het voeren van functionerings- en beoordelingsgesprekken en loopbaangesprekken
- Het opstellen van een opleidingsplan
- Het coachen van talentvolle medewerkers/leidinggevenden
- Het opstellen van een Intern communicatieplan
- Het doen van een nulmeting van het huidige personeelsbeleid en een advies opstellen voor een toekomst gericht personeelsbeleid
Mail via info@boostjeomzet.nl voor meer info.
Blogs
Zo zorg je dat jouw website goed wordt gevonden
Iemand die een cateringbedrijf nodig heeft, zoekt in de meeste gevallen eerst op Google. Dat is immers de meest gebruikte zoekmachine van Nederland. Je moet dus zorgen dat jouw website wordt gevonden. Hoe doe je dat? Je maakt een website beter vindbaar door deze te...
Heeft u alle allergenen nog op een rijtje?
Sinds december 2014 is het in heel Europa verplicht om een beleid te hebben met betrekking tot 14 allergenen. Dat geldt ook voor cateraars! U kunt zelf beslissen hoe u deze informatie aan uw gast geeft: dit kan mondeling,met kaartjes bij een gerecht of met een...
Hoe staat u op de kaart?
Heeft u het wel eens gedaan? Uw (catering)bedrijf gegoogled? Het klinkt misschien een beetje gênant, maar doet u het eens. Typ uw bedrijfsnaam in de zoekbalk van Google in. Komt uw bedrijfssite meteen bovenaan te staan? Gefeliciteerd. Dat is een pluspunt: u bent...
Nog vragen?
Heb je nog vragen? Bel of e-mail gerust een van onze experts!